Már van marketingtervem

Gratulálok! Ön azt a lehetőséget választotta, hogy van kész marketingterve, ez pedig azt jelenti, Ön tudatosan tervezi vállalkozása sikeré. A jó marketingterv által jövedelmezőbb és fejlődőképes lesz a cége. Mindehhez elengedhetetlen a jó pozicionálás, a célközönség megtalálása, a célok ismerete és a marketingeszközök ismerete, megléte.

Tudnia kell, hogy milyen szempontok fontosak az üzlete tervezésekor, hírlevélküldő szoftver keresésekor, e-mail kampányai létrehozásakor, Facebookos kampánya megtervezésénél, vagy az Adwords hirdetései optimalizálása során.

Akár Ön hajtja végre a marketingfolyamatokat, akár nem, ismernie kell minden olyan rendelkezésére álló lehetőséget, melyek elengedhetetlenek a sikeres marketinghez.

Biztos Ön abban, hogy meglévő marketingterve hiánytalan és minden feltételnek megfelel?

Biztosan tudja, hogy egyetlen olyan eszközt, csatornát sem hagyott ki, mely által még több vevőt érhetne el?

Akár Ön készítette a tervet, egy korábbi sablon vagy egy útmutató alapján, akár egy külsőst kért meg a tervezési feladatok megírására, minden elengedhetetlen marketing területet figyelembe vett?

Ha csak néhány százalékkal nőne a bevétele egy jobb marketingtervvel, akkor megérné átdolgoznia a meglévőt?

Ön kiváló szakember a saját területén és a saját vállalkozását Ön ismeri a legjobban. Így egy önellenőrző lista segítségével biztossá válhatna, hogy mely pontokra tett elegendő figyelmet és melyek azok, amik talán eszébe sem jutottak.

Az Ön sikeres marketingtervezésért felelős önellenőrző csekklistája: a Marketing Audit 2013.

Mit tartalmaz a Marketing Audit 2013?

  • Több, mint 350 (Ön)ellenőrző kérdés- hogy fény derüljön rá, mit felejtett ki a meglévő marketingtervéből!
  • Magyarázatok- amikből kiderül, miért fontos az adott kérdéssel foglalkoznia
  • Tanácsok- amik segítik Önt a terv kidolgozásában, vagy felhívják figyelmét az adott kérdés fontosságára

Miért ajánljuk Önnek a Marketing Audit 2013 terméket, ha Önnek van már kész marketingterve?

A Marketing Audit 2013 mögött

  • sok évnyi marketing tanácsadói múlt
  • sok éves marketing területén szerzett gyakorlat
  • kiemelkedő eredmények,
  • sikeres kampányok állnak.

Nincs az a marketingterv, amely egy másik aspektusból nézve, ne lehetne egy kicsivel jobb! Engedje meg, hogy marketingszakértők segítsék az Ön munkáját a Marketing Audit 2013 segítségével!

Mit gondolnak mások a Marketing Audit 2013 csekklistáról?

Olyanok is véleményezték a Marketing Audit 2013-at, akiknek már volt kész marketing terve. A marketingigazgató, az egyszemélyes kisvállalkozó és a kkv-s cégvezető is hasznosnak találta! Ismerje meg a véleményeket ide kattintva: vélemények (folyamatosan bővül)

Mit kap Ön a Marketing Audit 2013 megvásárlásával?

  • 358 kérdésből álló, 43 oldalas csekklista, mely felöleli a Kkv marketing szegmenseit
  • Díjmentes, csoportos,  egész napos marketing műhelygyakorlat egy alkalommal
  • Díjmentes frissítés 1 teljes évig
  • 24 órás e-mailes ügyfélszolgálat! Ha bármilyen kérdése van vagy nem ért valamit, írhat marketingszakértőinknek és garantáltan válaszolunk

A Marketing Audit 2013 online verziójának ára 29.900 Forint, nyomtatott, díszkötésben pedig 34.900 Ft-ért lehet az Öné!

Rendelje meg most és készítse el marketingtervét, a sikeres marketingtervezés teljes körű csekklistája segítségével.

Marketing Audit 2013 megrendelés

vagy vissza a kezdőlapra