Nincs marketingtervem

Tudta Ön, hogy azok a cégek, akiknek van marketingtervük, hatékonyabban működnek és akár 35 százalékkal magasabb árbevétel elérésére is képesek? 

Ne aggódjon!

Önhöz hasonlóan sok ezer vállalkozásnak nincs még ebben a pillanatban kész a minden területre kiterjedő marketingterve, de ha Ön valóban tudatosan szeretne tervezni, ha tudnia akarja, melyek a lehetőségére álló marketingeszközök és csatornák ahhoz, hogy több érdeklődőt, több ügyfelet, magasabb árbevételt érjen el, nagyon jó helyen jár.

Nem baj, hogy még nincs marketingterve, hiszen azért van most itt, mert szeretné, ha elkészülne az Ön cégére szabott, egyedi marketingterv!

Ezt Ön is el tudja készíteni!

Szüksége lesz hozzá egy teljes körű auditálási programra, amely a marketing minden területét alaposan végigjárja. Ez a termék nem más, mint a Marketing Audit 2013.

Mi a Marketing Audit 2013?

A Marketing Audit 2013. egy teljes körű önellenőrzési segédlet. Segítségével elkészítheti éves marketing tervét. Az egyes pontok úgy lettek kialakítva, hogy minden fontos területet érintsenek, amely ma egy modern marketinget folytató vállalkozásában fontosak.

Az egyes önellenőrző kérdések célja, hogy rávilágítsanak az esetleges „elfelejtett” vagy elhanyagolt területekre, és hogy olyan felfedezésekre juttassák Önt, amellyel képes lesz tisztán látni azt, hogy mire nem gondolt a vállalkozásának marketingjét illetően.

Mit tartalmaz?

  • (Ön)ellenőrző kérdések- melyek felhívják figyelmét az egyes marketingeszközök használatára
  • Magyarázatok- amikből kiderül, miért fontos az adott kérdéssel foglalkoznia
  • Tanácsok- amik segítik Önt a terv kidolgozásában

A Marketing Audit 2013 mögött sok évnyi marketing tanácsadói múlt, gyakorlat, kiemelkedő eredmények, a legkülönfélébb kampányok állnak.

Kiknek ajánljuk?

Marketingtervre minden vállalkozásnak szüksége van. A Marketing Audit 2013 anyagát úgy állítottuk össze, hogy az egyszemélyes vállalkozások és a milliárdos forgalmat bonyolító középvállalatok is találjanak benne olyan lényeges és hasznos információt, amivel sikeresen összeállíthatják éves marketingtervüket.

Mit gondolnak róla mások?

Neves PR-szakért, marketingigazgató és egyszerű vállalkozó is véleményezte a terméket. Büszkék vagyunk rá: a Marketing Audit 2013 mindenkinél bevált! Ismerje meg a véleményeket ide kattintva: vélemények

Mit kap Ön a Marketing Audit 2013 megvásárlásával?

  • 358 kérdésből álló, 43 oldalas csekklista, mely felöleli a kkv marketing szegmenseit
  • Díjmentes, csoportos,  egész napos marketing műhelygyakorlat egy alkalommal
  • Díjmentes frissítés 1 teljes évig
  • 24 órás e-mailes ügyfélszolgálat! Ha bármilyen kérdése van vagy nem ért valamit, írhat marketingszakértőinknek és garantáltan válaszolunk

A Marketing Audit 2013 online verziójának ára 29.900 Forint, nyomtatott, díszkötésben pedig 34.900 Ft-ért lehet az Öné!

Rendelje meg most és készítse el marketingtervét, a sikeres marketingtervezés teljes körű csekklistája segítségével.  

Marketing Audit 2013 megrendelés

vagy vissza a kezdőlapra